Seg uppdatering - Forgive me.

Hej alla hemma i Sverige!
 
Det har gått drygt en månad, eller till och med mer tror jag. Det har hänt så himla mycket och det har varit roliga studer samt en massa kaos. Lovar att uppdatera med allt jag har att berätta. Håller på att skriva en dagbok på datorn om alla mina dagar, det kommer upp snart! Jag tror inte ni ens kan föreställa er vad vi har varit med om.
 
Har inte haft tillgång till internet så mycket eftersom man är tvungen att gå till en resturang och köpa något för att få tillgång. Har jobbat så mycket och när jag väl haft tid så har jag pratat med vänner och familj på skype.
Tills min historia om hotellet och Swedish educruitment kommer upp här på bloggen så tänkte jag slänga upp några bilder så länge. Snälla stå ut, det är värt det! Det jag kan säga än så länge är att låt inte någon i er närhet åka någonstans med Swedish Educruitment, jävla skitföretag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0