Det börjar att dra ihop sig nu.

Jag kan inte fatta själv att det snart är dags att åka, det känns verkligen som en dröm. Har länge fantiserat om att åka härifrån och jobba i ett varmt land och utforska världen, men trodde aldrig att jag skulle få chansen. Hittade jobbet genom bästa Caroline som tipsade mig och jag sökte det för skojs skull liksom. Men nu har jag fått det och det ska bli så jävla kul!!
 
Hotellet på bilderna nedan är det jag kommer att jobba på och det ligger i Ayia Napas utkant. Det är ett fem-stjärnigt hotell som heter Olympic Lagoon. Man kan ju hoppas på mycket dricks..
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi hitta din blogg, kom ihåg va du hette sen ja kika på den sist :3 Ska stalka den ifall du blir lite aktiv här :D Såg att du länkat mig också, go du är! men du har länkat till ett inlägg och inte själva bloggen om du inte sett det ;) hihi. Hoppas du har de braaa <3

2013-03-11 @ 16:54:48
URL: http://www.nattstad.se/carolaaaajn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0